close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד בוחרים חברת שיפוצים?

מערכת שורשט סיוון, תשעו15/06/2016

איך כדאי לבחור חברת שיפוצים

תגיות:

כאשר אנחנו צריכים לבצע שיפוץ בביתנו, עלינו לבחור בקבלן שיפוצים או בחברה אשר מבצעת עבודות שיפוצים ויכולה לתת לנו מענה מלא על כל הבקשות שלנו, כאשר אנו מדברים על חברת שיפוצים חשוב שנבדוק כמה דברים טרם נחתום על חוזה.

מתחילים מהצעות מחיר

במידה וסוג השירות שאתם צריכים הוא שיפוץ דירה קומפלט, מרבית הלקוחות אשר מחפשים חברת שיפוצים צריכים לשפץ את כל הדירה ורוצים שיהיו לה שירותי אינסטלציה, חשמל, ריצוף, גבס ולהגיע עד לרמת גמר, לכן לשירות הנ"ל קוראים שיפוץ דירה קומפלט – כי הוא כולל הכול. כאשר מדברים על חברת שיפוצים, אמרו לה כי אתם מעוניינים בשיפוץ מלא של הדירה ובדקו אם היא מספקת את כל השירותים המתאימים אספו בין 2-3 חברות אשר קיבלתם עליהם המלצות ממכרים שביצעו שיפוץ דירה מלא, חפשו באינטרנט והמשיכו לשלב הבא.

עבודות שיפוצים קודמות

כאשר מדובר בשיפוץ דירה קומפלט, לא מדובר בפרויקט קטן ויש עלויות גבוהות יחסית, לכן חשוב לעשות סיור קטן עם הקבלן ולראות את העבודות הקודמות שלו, לא בתמונות – ללכת ולראות דירות ששופצו, לראות את רמת הגימור ואפילו לשוחח מעט עם בעל הדירה ולשמוע את שביעות רצונו, לשאול על תקלות אפשריות ומה היה בלוח הזמנים, האם הקבלן עמד בו או לא, כנ"ל בנוגע לתקציב האם הייתה חריגה ועד כמה במידה וכן.

עשו חוזה מסודר מול קבלן השיפוצים

לאחר שבחרתם את קבלן השיפוצים או החברה שאתה אתם רוצים לשפץ את דירתכם, חשוב לחתום על חוזה מול קבלן שיפוצים – אשר מקיף מגוון אפשרויות שיכולות להיות במהלך של שיפוץ דירה, באתר הבא ניתן לראות דוגמא של חוזה מול קבלן שיפוצים אשר יעזרו לכם להתקדם בתהליך, מעבר לכך ניתן טיפים בסיסים אשר חשוב שיופיעו בכל חוזה.

  • חריגה מתקציב השיפוץ, ציינו כי החריגה תהיה עד כ- 5%.
  • עמידה בזמנים, קבעו לוז צפוף מול חברת השיפוצים, תשלמו לה על פי התקדמות.
  • במידה ויש חריגה מהזמנים – קבלן השיפוצים צריך לשלם לכם סכום מסוים על כל יום נוסף, אם זאת אתם לא ממשיכים לשלם לו עד לסיום העבודה.

חברת טופ שיפוצים – הבחירה הנכונה.

בחברת טופ שיפוצים תמצאו מאגר גדול של קבלני שיפוצים בכל רחבי הארץ, תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר שונות, לשוחח עם קבלני שיפוצים באופן מהיר ולהשוות ביניהם מחירים, מעבר לכך החברה מספקת פתרונות נרחבים בכל התחומים הקשורים לשיפוץ ועיצוב הבית.

היכנסו אל אתר הבית של טופ שיפוצים לקבלת מידע נוסף.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה